Szkolenia zawodowe

Szkolenia zawodowe

CEL SZKOLENIA: celem szkoleń jest prowadzenie warsztatów, których program jest przygotowywany po wcześniejszej przeprowadzonej analizie potrzeb Uczestników. Każde szkolenie to osobny projekt indywidualnie dopasowany do konkretnej organizacji i grupy. Trenerzy o wieloletnim doświadczeniu, które zdobyli pracując po stronie biznesu chętnie i skutecznie dzielą się wiedza z naszymi Klientami.
UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do firm i osób prywatnych tych osób, które chciałyby nabyć bądź podwyższyć kwalifikacje zawodowe zgodnie z zapotrzebowaniem lokalnego rynku pracy.
PROGRAM:
Szczegółowy program szkoleń tworzony jest każdorazowo po szczegółowej analizie potrzeb, bariery i oczekiwań Uczestników.
Ogólny zakres szkoleń:
1. SPRZEDAŻ
Techniki sprzedaży
Techniki negocjacji
Telemarketing
Obsługa Klienta
Szkolenia dla Key Account Manager
Trudny Klient
Profesjonalny Kupiec
Negocjacje

2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Rekrutacja i selekcja pracowników
Budowanie zespołu
Zarządzanie zespołem
Coaching – narzędzie zarządzania
Komunikacja w firmie
Zarządzanie konfliktem
Motywacja pracowników
Przywództwo – Leadership w praktyce
Zarządzanie sprzedażą

3. UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE

Zarządzanie czasem
Kreatywność
Trening asertywności
Radzenie sobie ze stresem
Autoprezentacja

4. ORGANIZACJA

Zarządzanie zmianą
Zarządzanie projektami
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie przez cele